Parisuhdekurssi verkossa: Arkirakkaus ® - Onnellinen parisuhde ei ole sattumaa

Muistatko, miten alussa riitti puhumista, kosketusta, seksiä ja kivaa yhteistä tekemistä? Oli ihanaa viihtyä toisen seurassa, olla kaksin.

Kaivele rakkaus taas esiin! Tee lisää rakkautta!

Arki kiireineen ja menoineen jyrää helposti parisuhteen yli. Me kaksi, toisiinsa alkujaan rakastunut kaksikko, jäämme sinne jonnekin alle. Suhde jää arjen tuoksinassa pärjäämään itsekseen, sen suuremmin hoitamatta.

Jos suhdetta ei pidetä yllä ja kumppania hyvänä, käy usein niin, että läheisyyden tunne vähitellen vähenee ja etäisyys kasvaa. Hyvät keskustelut kumppanin kanssa harvenevat, hellyys ja seksikin ovat parisuhteessa kovin kortilla.

Sen sijaan huomiovaje kasvaa, kun kauniit sanat jäävät sanomatta ja huomaavaiset teot ja palvelukset tekemättä. Rakastatko minua yhä? Olenko sinulle tärkeä?

Miten piristää parisuhdetta? Miten saada rakkaus takaisin? Miten tehdä parisuhteesta läheisempi ja onnellisempi? Näihin teemoihin saat apua Arkirakkaus-verkkokurssista. Se on parisuhdekurssi netissä, joka sopii yksin tai kumppanin kanssa tehtäväksi.

Arkirakkaus-ohjelma on vastaisku suhteen kuihtumista vastaan. Se on kuin kuin Biolan-lannoituskuuri parisuhteelle: tekee terää aika ajoin. Parisuhdekurssi nostaa parisuhteen taas framille sille kuuluvalle paikalle - elämän tärkeimmän ihmissuhteen paikka kun ei ole mappi Ö:ssä.

Valmennusohjelman motto on: Rakkaudessa ei ole yliannostuksen vaaraa, mutta aliannostuksessa sen sijaan piilee iso riski suhteelle - nimittäin etääntyminen ja erovaara. Siksi parisuhteesta on pidettävä huolta.

Suurin osa asiakaspareistani vastaa ikävä kyllä esitietolomakkeessa, ettei ole hoitanut suhdetta mitenkään pitkään aikaan. Se on jätetty itsekseen ajelehtimaan.

Parisuhde ei hoida itse itseään. Sitä on suhteessa olijoiden hoidettava.

Parisuhdekoulun Arkirakkaus ® verkkovalmennusohjelma

Arkirakkaus-verkkovalmennusohjelma keskittyy parisuhteen hoitamiseen liittyviin teemoihin: parisuhteen ja oman kumppanin hyvänäpitämiseen niin, että rakkaus näkyy, kuuluu ja tuntuu arjessa.

Sisältö: kuunneltavat audiot, harjoitteet ja arjen kenttätyöt

12 osiota parisuhteen eri osa-alueista, kuten

• arjen kiireet ja parisuhde kiireisessä arjessa

• kohtaamisen hetket: elämän ja kokemusten jakaminen parisuhteessa

• fyysinen ja tunnetason läheisyys / etäisyys

• läsnäolo parisuhteessa

• parisuhteen ja kumppanin hyvänäpito

• hyvän huomaaminen

• näkyvä vai näkymätön rakkaus

• rakkauden rutiinit ja rutinoitunut parisuhde

• onnellisen parisuhteen kaava,

• rakkauden eri kielet ja erikielisyyden haasteet

• arkiromantiikka ja meidän kahden "arjen aarremaa"

• kumppanuustaidot

Yli 20 kuunneltavaa tallennetta (audiota)

Kussakin 12 osiossa runsaasti monipuolisia mietintä- tai keskustelutehtäviä

• Kussakin teemassa on 4 – 8 tehtävää (tai pikemminkin tehtävänippuja)

• Tehtävät sopivat yksin tai yhdessä tehtäviksi / mietitäviksi /keskusteltaviksi.

• Tehtävänippuja on yli 80 ja ne ovat erikseen yksin tekeville ja yhdessä kumppanin kanssa tekeville.

KATSOPA VIDEO, niin kerron sinulle Arkirakkaus-verkkokurssista!

Olen koulutettu opettaja, joten ohjatuissa tehtävissä näkyy tämä osaamiseni.

​Kussakin 12 osiossa ns. rakkauden kenttätöitä eli käytännön kokeiluja elävässä elämässä.

Kiinnostuitko? Soita Sinikalle, puh. 040 555 0079 (tekstarilla soittopyyntö) Hintatiedot tutustu Arkikirakkaus-ohjelman tarkka kuvaus ja hintatiedot

Rakkauspakkaus Vaihtoehto Arkirakkaus-verkkokurssille parisuhteen piristäjäsi postitettava paketti punaisessa lahjakassissa Rakkauspakkaus-kotihoito-ohjelma kuukaudeksi 129 e (sisältää räätälöidyt harjoitteet, parisuhdekirjan, parisuhdepelin keskustelun virikkeeksi ja pikku namia) Rakkauspakkaus

Lisätiedot parisuhdepalveluistani kerta- ja sarjakäynteinä yksin tai kumppanin kanssa. Myös etänä verkossa. www.parisuhdekoulu.com