Arki jyrää helposti parisuhteen yli. Moni muu "kiireellisempi" asia, kuten pyykkihuolto ja imurointi, vaatii huomiosi. Teepä ajatusleikki: Jos parisuhteesi olisi filmi, mikä olisi sen nimi? "Kuihtuneet sydämet" vai "Arjen sankarit osa 5"? Katsoisitko filmin loppuun vai päättäisitkö pistää käsikirjoitukseen hiukan vipinää - sankarit tekemään muutakin kuin kotitöitä?

Parisuhde ei hoida itse itseään.

Parisuhdekoulun Rakkauspakkaus

Saat Rakkauspakkauksen lahjakassissa tai postitettaessa laatikossa. HUOM. Kuvat ovat viitteellisiä: tuotteet vaihtelevat.

• Neljän viikon (kuukauden) ohjelma parisuhteen kehittämiseksi.

• Saat parisuhdevalmentajan Sinulle räätälöimiä ohjattuja tehtäviä ja harjoitteita joka viikoksi kuukauden ajan.

• Kun aloitat nyt, kuukauden päästä suhde voi paremmin. (Jos ei tepsi, voit aina palata entiseen.)

• Parisuhdepeli, jota ei varsinaisesti "pelata". Saat valita kahdesta pelistä toisen:

• parisuhdetta vahvistava parisuhdepeli, joka tukee ja vahvistaa parisuhdetta sekä opettaa vuorovaikutustaitoja. Peli sisältää 220 kysymystä ja tehtävää sekä opasvihkosen. HUOM. Jäljellä enää englanninkielisiä pelejä.

Korttien aihealueet vaihtelevat muun muassa unelmista, rakkaudesta, parisuhteesta, läheisyydestä ja erotiikasta. Pelissä olevat tehtävät ohjaavat yhteisen ajan järjestämiseen ja toisen huomioimiseen. Peli ohjaa puhumaan läheisyydestä, suhteista sukuun ja ystäviin sekä toiveista ja unelmista. TAI

• eroottista suhdetta vahvistava parisuhdepeli, joka lisää läheisyyttä ja voimistaa seksuaalista kipinää välillänne. Pelissä on yli 200 eroottista kysymystä ja tehtävää. Jäljellä vain suomenkielisiä pelejä.

Korttien aihealueet vaihtelevat muun muassa intohimosta, kosketuksesta, fantasioista ja haaveista. Pelissä olevien tehtävien tarkoituksena on herätellä intiimiyttä, hellyyttä ja eroottisuutta sekä tuoda uusia kokemuksia kumppanisi kanssa.

• Parisuhdeaiheinen kirja tai kirjanen (valitsen sen tilanteeseesi sopivaksi)

• Parisuhde- ja rakkausaiheista virikemateriaalia (kuva viitteellinen, tuotteet vaihtuvat aika ajoin) ja pikku herkkuja

Kenelle?

Rakkauspakkaus sopii inspiraatioksi kaikenlaisille pareille:

• hääpäivän vuosilahjaksi

• kihla- ja hääpareille,

• kiireisille pikkulasten vanhemmille,

• uusioperheellisille pareille,

• pitkässä - hiukan lässähtänessä - liitossa oleville,

• parisuhdettaan aktiivisesti hoitaville pareille jne.

"Mun mielestä paketti on hyvä ja kysymykset sekä materiaali oli hyvin juuri meille kohdennettua. Oli myös kiva, kun kyselit meidän perään, miten sujui - siitä tuli hyvä fiilis." (Asiakaspalaute, nainen)

Räätälöin pakkauksen Sinulle tai läheisellesi sopivaksi. Mainio lahjaidea hääparille tai omalle kumppanille! Parisuhdetta vahvistava peli on saatavana myös englanniksi. A relationship card game also in English, but otherwise material is in Finnish.

Vaihtoehto Rakauspakkaukselle?

Rakkauspakkaukselle on myös vaihtoehto verkkomuotoisena. Voit työstää suhdettanne yksin tai yhdessä kumppanin kanssa Arkirakkaus-verkkovalmennusohjelman avulla. Se sisöltääö ohjattuja kysymyksiä 20 teemasta. Jokaisen teeman alussa on kuuneltava audio ja tehtäväksi ns. rakkauden kenttätöitä.

Arkirakkaus-verkkovalmennus

Hinta

Rakkauspakkauksen hinta on 119 e (sis. alv. 24 %), jos noudat sen luotani Lahdesta (Aurinkorintenkatu 36, Karisto) tai sovitusta paikasta.

Postitettaessa postikulut 10 e lisätään hintaan. Kokonaishinta on siis 129 e. Saat paketin kätevästi pakettiautomaattiin lähitoimipisteeseesi. Postitan paketin heti laskun maksettuasi.

Tilaa näin

Soita minulle, puh. 040 555 0079 (Sinikka). Juttelemme parisuhdetilanteestasi, jotta osaan räätälöidä Sinulle sopivan paketin ja harjoitteet. TAI

Täytä lomake otsikolla Rakkauspakkaus. Kerro parisuhdetilanteestasi. Kerro sopivin pakettiautomaatti. Täytä huolella osoite ja puhelinnumero, koska saat tekstarilla tiedon noudosta.

Mitä Sinun parisuhteesi kaipaa lisää?
  • enemmän iloa ja hauskanpitoa

• alkuaikojen rakastuneisuuden tunnetta

• enemmän yhdessäoloa ja yhteistä "kulta-aikaa"

• lisää kiinnostavia keskusteluja ajatuksista, tunteista, tarpeista, peloista, toiveista ja unelmista

• lisää henkistä läheisyyttä ja tunneyhteyttä

• lisää seksiä ja rakastelua

• enemmän sopua ja vähemmän riitelyä

• lisää kumppanin tukea ja lohdutusta

• rutiinien sijaan kutkuttavaa jännitystä

• jokin yhteinen uusi juttu

• jotain ihan muuta!

Haluaisitko rakastua uudestaan kumppaniisi? Lyhin matka toisen luo on kääntyä häntä kohti.

Onnellisia parisuhteita ei synny - ne rakennetaan.

Parisuhdevalmennus

Kiinnostaako parisuhdevalmennus koulutetun valmentajan luona? Voit valita kertaluontoisen valmennuksen tai valmennussarjan.

Parisuhdeviikonloput hotellissa

Ota rohkeasti yhteyttä minuun, niin mietitään yhdessä, millainen valmennus sopisi Sinulle. Tilannekartoitus on maksuton.

Sopiiko parisuhdevalmennus minulle?

Parisuhdevalmennuksen hyödyt

Puolet vastuusta parisuhteesi hyvinvoinnista kuuluu Sinulle!

RAKKAUSPAKKAUS™

onnellinen parisuhde
Muistatko, miten suhteenne alussa riitti puhumista, kosketusta, seksiä ja kivaa yhteistä tekemistä? Kaivelkaa hauskuus esiin. Rakkauspakkaus on täsmäisku suhteen latistumista vastaan!

Parisuhdekoulun suosittu Rakkauspakkaus on omatoimisen parisuhteen hoidon virikepakkaus. Postitan paketin sinulle.

Saat ideoita, ohjattuja harjoituksia ja rakkauspelin - tai oikeammin keskustelukortteja, joilla keskustelukanava avautuu. Näin ammennat kipinää ja rakkautta suhteeseenne.

Lahjaksi parisuhteen hyvänäpitoon
parisuhdepeli