HÄÄPARIN PARAS LAHJA

Ihana parisuhde ei ole kuin laiva, joka lipuu kohdalle ja ottaa kyytiin. Toimiva parisuhde on kuin laiva, jonka pari rakentaa itse!

Parisuhdekoulun slogan on Onnellisen parisuhteen opintie. Parisuhde on elämänpituinen koulu, josta ei valmistu. Parisuhdetaitoja voi ja pitää opetella, ja niissä harjaantuu kokemuksen opettamana. Voit parantaa tunnetaitoja, vuorovaikutusta ja ratkaisutaitoja.

Valmennan Lahdessa, Juvalla ja etänä.

Osta lahja, jonka arvo kasvaa vuosien saatossa.

Lempiloma Lahdessa hotellissa

Lahdessa järjestän Lempilomaa, joka on parisuhdeloma hotelllissa omalla parivalmennuksella. Tuote on Sokos Solo Seurahuone Lahden jatkuvassa valikoimassa. Saat valita teille sopivan ajankohdan.

Lempiloma hotellissa

Onnellisen parisuhteen merkkejä

• Tunnet itsesi hyväksytyksi omana itsenäsi

• Tunnet itsesi rakastetuksi ja pystyt osoittamaan rakkautta kumppanillesi

• Tunnet olevasi kuultu ja ymmärretty

• Tunnet olevasi turvassa ja luottavainen suhteessanne

• Teillä on toimiva tunneyhteys sekä henkinen ja fyysinen läheisyys

• Kummallakin on omat elämät, mutta vahva me-henki

• Saat arvostusta ja kunnioitusta kumppaniltasi

• Teillä on vahvat vuorovaikutus- ja ongelmanratkaisutaidot

• Omat ja suhteen arvot ja tavoitteet elämässä eivät aiheita ylitsepääsemättömiä ristiriitoja

• Seksuaalisuus ja seksi toimii

• Kumppaneilla on tilaa kasvaa yksilöinä ja yhdessä

Valmennuksessa puhumme mm. parisuhde- ja onnellisuustutkimuksen parhaasta annista, parisuhteen tyypillisistä karikoista, suhteeseen liittyvistä odotuksista ja pettymyksistä, suhteen kaaresta, "parisuhteen pankkitilistä" sekä parisuhteen ja kumppanin hyvänä pitämisen tärkeydestä.

Hinnat

Voit ostaa lahjakortin kerta- tai sarjavalmennukseen. Joko päätät sopivan valmennuksen (kuten Parisuhteen ajokortti, Parisuhdekatsastus, Parisuhteen vuorovaikutus jne. ) tai määrittelet hinnan, mutta jätät valmennuksen sisällön valinnan lahjan saajalle. Tutustu myös Lempiloma-pakettiin.

Lahjakortit

Parisuhdelomat hotellissa (Lempiloma)

Valmennustuotteita

Rakkauspakkaus - mainio lahjaidea!

Rakkauspakkaus - Parisuhteen hoidon virikepakkaus punaisessa kassissa
Tästä siirryn suoraan Rakkauspakkaus-sivustolle

Ota rohkeasti yhteyttä minuun, niin mietitään yhdessä, millainen valmennus sopisi lahjan saajalle.

Mitä on parisuhdevalmennus?

Parisuhdevalmennuksen hyödyt

Onnellisia parisuhteita ei synny, ne rakennetaan.
parisuhdekurssi lahja hääparille
Onneksi olkoon!

Parisuhdearki on taito- ja tahtolaji, jonka voi tehdä itselleen ihanaksi - tai hirveäksi. Onnen lisäksi pari
tarvitsee parisuhdetaitoja pitääkseen hyvää huolta suhteestaan ja välttääkseen pahimmat karikot.

Parisuhdevalmennus on sijoitus suhteen hyvinvointiin myös tulevaisuudessa. Osta lahjakortti onnelliseen parisuhdearkeen!
Rakkauspakkaus lahja hääparille