PARISUHDEVALMENNUS

Parisuhdevalmennus, pariteraia, onnellinen parisuhde
Haluatko muutosta parisuhteeseesi? Harkitse parisuhdevalmennusta, parisuhdeneuvontaa tai parisuhdeterapiaa. Pysähdy miettimään valintojasi.

Olen pariviestintään eli parisuhteen vuorovaikutus- ja tunnetaitoihin erikoistunut ratkaisukeskeinen valmentaja ja opettaja. Valmennusotteeni on kokonaisvaltainen: valmennan elämässään onnellisempaa ihmistä enkä "vaan" parisuhdetta. Olen myös elämäntaidonvalmentaja.

Voit tulla yksin tai kumppanin kanssa kerran tai sarjana tavoitteestasi ja tilanteestasi riippuen.
Koulutetun ja osaavan parisuhdeammattilaisen kanssa pääset eteenpäin parisuhteesi pulmissa. Yksin saatat pyöriä ympyrää, sokeutua tilanteellesi ja tuntea, ettei vaihtoehtoja ja keinoja ole.

Jos teet samoin, saat ikävä kyllä samaa. Jos haluat muutosta, tee toisin.

Ratkaisukeskeinen, tulevaisuuteen katsova parisuhdevalmennus pohjautuu positiivisen psykologian menetelmiin, onnellisuus- ja parisuhdetutkimuksiin sekä tutkitusti toimivien parisuhteiden käytäntöjen ja parisuhdetaitojen soveltamiseen omaan parisuhteeseesi. Olen erikoistunut pariviestintään, vuorovaikutus- ja tunnetaitoihin. Opi arjen uusia työkaluja!

Onnellinen parisuhde tuo hyvinvointia ja voimia arkeesi. Onneton suhde vie vaan voimiasi. Tule parisuhdevalmennukseen - puolet vastuusta parisuhteesi hyvinvoinnista kuuluu Sinulle!

Syitä tulla parisuhdevalmennukseen

Youtube: Parisuhdekoulun video Sinikasta ja hänen työstään

Sopiiko parisuhdevalmennus minulle?

Ota ensimmmäinen askel ja ota rohkeasti yhteyttä. Tuumataan yhdessä tilannettasi: pirauta minulle, puh. 040 555 0079 tai viesti lomakkeen kautta. Jos päätämme alkaa yhteistyöhön, lähetän sinulle esitietolomakkeet, johon kuvaat suhdettasi ja odotuksiasi. Näin prosessi käynnistyy jo sinun päässäsi - ja minä tunnen tilanteesi jo tavattuamme.

Minulla on ollut eri elämäntilanteissa olevia, eriikäisiä asiakkaita, jotka ovat kertoneet hyötyneensä valmennuksestani.

Luepa asiakaspalautteet.

Oletko kauempaa tai onko aika kortilla? Myös etävalmennus onnistuu, jos sinulla on hyvät nettiyhteydet. Vai tulisitko hotellilomaselle Lahteen niin, että valmennan sinua/teitä session tai pari? Parisuhdekatsastus sopii hyvin kertavalmennukseen.

Tutustu asiakkaitteni kokemuksiin

Valmennuksen hyödyt

Tutustu hinnastoon

parisuhdevalmennus
yksilö- tai parivalmennus
Millaisen parisuhteen Sinä haluat?
PIDÄ HUOLTA PARISUHTEESTASI

Parisuhdevalmennus on parisuhteen huoltopaikka, jossa vahvistat suhdettasi sekä ennaltaehkäiset ja ratkaiset ongelmia turvallisessa ympäristössä.

Sinulla on puolet vastuuta parisuhteesi hyvinvoinnista, ja muutos lähtee aina itsestä.

Saat kannustusta ja löydät omat voimavarasi jaksaaksesi paremmin parisuhteesi haasteissa.

Yhdessä koulutetun valmentajan kanssa keksit uusia näkökulmia ja saat selkeyttä tilanteeseesi.

Kuten muitakin taitoja, myös parisuhdetaitoja voi kehittää. Paremmat tunnetaidot sekä vuorovaikutus- ja ongelmanratkaisutaidot on opittavissa.

Ala opetella onnellisen parisuhteen askelkuvioita jo tänään!

Solmuja parisuhteessa ®

HInnasto

PARISUHDEVALMENNUS
LYHYESTI

Valmennus lähtee aina Sinun tarpeistasi ja tavoitteistasi. Teemme yhdessä valmennuksesta Sinulle sopivan.

Voit tulla omaan valmennukseen yksin tai kaksin kumppanisi kanssa joko kertaluontoisesti tai sarjana.

Pidän aika ajoin eri kestoisia pienryhmävalmennuksia, jossa saat vertaistukea.

Käytän monipuolisesti eri menetelmien parhaita harjotteita. Pääsääntöisesti keskustelemme ja teet kirjallisia harjoitteita sekä halutessasi kotitehtäviä. Käytän valmennuksissa myös NLP-pohjaisia harjoitteita.

Valmennus on luottamuksellista ja turvallista. Valmentajana olen aina puolellasi. Pallo on Sinulla!

Valmennus on ensimmäinen askel muutokseen kohti parempaa.

Usein kysytyt kysymykset

Valmennuksen hyödyt

KUMPIKIN TEEMME PARHAAMME

Valmennus on aina kahden kauppa. Valmentaja ja valmennettava tekevät kumpikin oman osansa.

Minä vastaan valmennusprosessin sujuvuudesta ja laadusta, ja sinä siitä, että sitoudut prosessiin.

Sinä teet muutostyön ja elämääsi koskevat päätökset.

Mikäli et ole tyytyväinen ensimmäiseen valmennukseesi, kerro se minulle. Mietimme yhdessä, mitä kumpikin voisimme tehdä, jotta valmennus onnistuisi mahdollisimman hyvin.

Luota sinä minuun valmentajana – minä luotan Sinuun valmennettavana.

Mikäli valmennukseni ei toimi, voit aina palata entiseen!

Katso esite:

LIsätietoa kuluttajariidoista (tiedote)

Asiakas kertoo
"Keskustelut aukaisee tilannetta kivasti puolueettomassa kehyksessä. Itselleni on ollut helpottavaa löytää selvyys siihen, miksi reagoin ja mihin reagoin."
"Parisuhdekoulu antoi kyllä avaimia ja ajatuksia. Oivalsin, että nyt on tie auki sille, että kumpikin ottaa vastuuta suhteesta. Tämä oli meille ehdottomasti hyvä juttu!"
Lue lisää asiakaspalautteita