Onnellinen parisuhde parisuhdevalmenuksella

"Onnellisia parisuhteita ei synny, ne rakennetaan." Parisuhdekoulu
Parisuhdevalmennus, parisuhdeterapia, parisuhdekurssii

Haetko muutosta parisuhteeseesi? Jos tarvitset apua parisuhteeseen tai suhde on kriisissä, harkitsepa parisuhdevalmennusta, parisuhdeneuvontaa, parisuhdeterapiaa tai lyhytterapiaa. Ota vastuu onnestasi ja parisuhteesi hyvin- ja pahoinvoinnista. Minusta onni kuuluu kaikille! Siksi tätä työtä teen.

Vahvista parisuhdettasi, ehkäise ongelmia ja avaa parisuhteen solmuja. Eroa harkitusti. Opi parisuhdehistoriastasi, eroistasi ja itsestäsi. Suuntaa kohti uutta suhdetta.

Osaavan, kokeneen ja monipuolisesti koulutetun parisuhdevalmentajan kontaktipalvelut Lahti ja Juva sekä etänä ruudussa tai puhelimitse. Vai sopiiko parhaiten  verkkovalmennus parisuhteen omahoitoon kotosalla?

Erikoisalaani on pariviestintä: parisuhteen vuorovaikutus- ja tunnetaidot. Parisuhde on ennen kaikkea vuorovaikutus- ja tunnesuhde. Olen taustaltani ratkaisukeskeinen valmentaja, viestintä- ja kielitieteilijä ja opettaja.

OTA YHTEYTTÄ! Tuumataan tilannettasi yhdessä. Pirauta Sinikalle, puh. 040 555 0079 (tekstarilla soittopyyntö) tai täytä lomake. Tarvittaessa tapaamme kahvikupposella.

Parisuhdelahjaksi parisuhdevalmennus
ARKIRAKKAUS ®
Verkkovalmennus kotona

Onnellinen parisuhde ei ole sattumaa - se tehdään. Puhalla läheisyyttä, keskustelua, kosketusta ja rakkautta arkeenne! Valmennusohjelmassa tallenteita, harjoitteita ja kenttätöitä suhteen ja kumppanin hyvänäpitoon. Sopii yksin tai kaksin tehtäväksi.

PARISUHDEHUOLTO ™

Ero vireille vai parisuhde huoltoon? Selkeytä vaihtoehdot ja saa kokonaiskuva suhteesi solmuista. Opi uusia arjen työkaluja selvitä haasteista. On helpompi tehdä korjausliikkeitä, kun tietää, mitä tekee. Pieniin ja isoihin muutoksiin.

SOLMUJA PARISUHTEESSA ®

Kahdeksan askeleen ​Solmu ® -työskentely sopii kriisissä oleville pareille. Oppikirja ja työkirja. Mahdollista toteuttaa myös hotelliviikonloppuina Lahdessa.

PARISUHDEKATSASTUS™

Parisuhdevalmennus on suhteen huoltopaikka. Parisuhdekatsastus kertoo, miten suhteesi voi molempien mielestä juuri nyt. Muistat, miksi olet juuri tämän ihmisen valinnut. Samalla selviävät mahdolliset huoltotarpeet.

Nyt keskustahotelliin Lahteen teille sopivana ajankohtana. Ryhdy romanttiseksi, katsastuta suhteesi tai ratko suhteen solmukohtia!

LEMPILOMA™ HOTELLISSA Parisuhdeloma omalla parivalmennuksella
RAKKAUSPAKKAUS™
Virikepaketti kotiin

Pidä huolta parisuhteestasi kotona. Rakkauspakkaus-paketti sisältää kirjan, keskustelupelin ja juuri teille räätälöityjä harjoitteita. Mainio idea vuosipäivä-, kihla- ja häälahjaksi tai ihan muuten vaan!

PARISUHTEEN VUOROVAIKUTUS

​Tökkiikö vuorovaikutus? Huutaako hiljaisuus? Tuntuuko etäiseltä? Riitelettekö samalla kaavalla? Opi sujuvampia vuorovaikutus- ja tunnetaitoja - nauti suhteestasi.

ERO VIREILLÄ

Olette matkalla kohti eroa. Haluat kuitenkin vielä pysähtyä ratkaisun äärelle. Näe kokonaiskuva, tee harkittu tilannearvio ja ota askeleita kohti parempaa tulevaisuutta. Tule yksin tai yhdessä.

EROSTA ETEENPÄIN

Onko vaikea päästä erosta eteenpäin? Älä pyöri ympyrää, vaan hae uusia näkökulmia ja suuntaa elämääsi. Kuka nyt olet, mistä tulit ja minne haluat mennä? Myös etävalmennus.

MILLAISEN PARISUHTEEN SINÄ HALUAT?
Olen parisuhdevalmentaja Sinikka Kiviluoma Parisuhdekoulusta. Olen FM, pariviestintään erikoistunut kieli- ja viestintätieteilijä, Solmuja parisuhteessa ® -parineuvoja ja ryhmäohjaaja sekä opettaja. Olen myös ratkaisukeskeinen valmentaja, elämäntaidonvalmentaja ja NLP Master Coach.

Parisuhdevalmennuksessa opit arjen työkaluja ja kehität vuorovaikutus-, tunne- ja ratkaisutaitojasi. Parisuhdetaidot, kuten muutkin taidot, ovat opittavissa. Voit oppia vanhasta pois ja korvata entiset mallit toimivimmilla.

Puolet vastuusta suhteesi hyvin- ja pahoinvoinnista kuuluu Sinulle. Ota koppi! Mieluusti ennemmin kuin myöhemmin.
Minusta onni kuuluu kaikille! Siksi tätä työtä teen suurella sydämellä. Valmennan elämässään ja itsessään onnellisempaa ihmistä, joka tekee itselleen hyviä ratkaisuja.
Jos teet kaiken samoin, saat samaa.
Syitä tulla parisuhdevalmennukseen
Valmennuksen hyödyt

Kuinka voin olla avuksi?
Tuumataan yhdessä tilannetta.

1. Pirauta Sinikalle, puh. 040 555 0079 (tai soittopyyntötekstari) tai

2. Lähesty lomakkeella.

3. Jutellaan tilanteestasi.

4. Jos haluat, tavataan etänä ruudussa tai

5. Katsotaan kalenterista saman tien ensimmäinen valmennusaika.

6. Sitten täytät esitietokartoituksen lomakkeet, jolloin tunnen jo sinut paremmin ja osaan suunnitella valmennuksemme.

VIDEOT
Katsopa oheiset videot, joissa

• kerron parisuhdepalveluistani,

• mitä parisuhdevalmennus on,

• kenelle se sopii ja

• millainen olen valmentajana.

OTA PARISUHDEKOULU
SEURANTAAN SOMESSA!