REKISTERISELOSTE

2. Rekisteriasiat

Ota yhteyttä Sinikkaan.

3. Rekisterin nimi

Unelmala/Parisuhdekoulun palveluissa oleviin yhteydenottolomakkeisiin syötettyjen tietojen muodostama asiakasrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen luottamuksellinen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely palveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, rekisterinpitäjän mainonnan/suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella rekisterinpitäjän viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja valmennusasiakkaista:

• Nimi

• Sähköpostiosoite

• Puhelinnumero

• Ammatti / asema ja ikä

• Osoitetiedot

• Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan rekisterinpitäjän yhteydenottolomakkeisiin syötetyistä tiedoista, valmentajalle lähetetysitä esitieto-ja palutelomakkeiden tiedoista sekä mahdollisista muista julkisista lähteistä.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi laskua varten laskutusjärjestelmälle  (Netvisor), Suomen viranomaistoimille niin edellyttäessä ja rekisterin tekniselle ylläpitäjälle palvelun toiminnan varmistamiseen.

8. Tietojen tarkastaminen, muuttaminen ja poistaminen

Käyttäjällä on oikeus tarkastaa hänestä tallennetut henkilötiedot. Tietoja voidaan muuttaa tai poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi. Muuten säilytän tietojasi kaksi vuotta mahdollisen asiakassuhteen jatkumisen vuoksi. Ota yhteyttä Unelmalaan/Parisuhdekouluun osoitteessa valmentaja(at)parisuhdekoulu.fi

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.

EVÄSTEKÄYTÄNTÖ

Päivitetty: 13.6.2021

Evästeiden käyttökohteet ovat analytiikan, markkinoinnin, viestinnän tehostaminen. Evästeet jakautuvat alaryhmiin: toiminnalliset evästeet, tuotekehitys ja liiketoiminnan raportointi, mainonnan raportointi ja mainonnan kohdentaminen.

Käytössä on joitakin palvelun toiminnan kannalta pakollisia kolmannen osapuolen työkaluja tai liitännäisiä. Tällaisia työkaluja ovat esimerkiksi sivustoilla olevat sosiaalisten medioiden tai videopalveluiden upotukset tai sosiaalisten medioiden jako- ja tykkäystoiminnallisuudet. Tällaiset kolmannen osapuolen liitännäiset (kuten FB) saattavat lisäksi kerätä verkkopalveluiden käyttäjistä tietoja esimerkiksi sisällön suosittelemiseksi tai kävijämäärän seuraamiseksi.

Voit lukea lisää evästeistä ja Suomen evästevaatimuksista viestintäviraston verkkosivustolta https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/toimintamme/saantely-ja-valvonta/luottamuksellinen-viestinta

Varaamme oikeuden päivittää evästekäytäntöjä esimerkiksi palveluiden kehityksen tai pakottavan lainsäädännön vuoksi.

Parisuhdevalmentaja Sinikka Kiviluoma
Asiakas kertoo

“Sinikka on huippuvalmentaja - luonteva, ammattitaitoinen, kekseliäs, äärimmäisen tilannetajuinen ja empaattinen. Silti jämäkkä ja ryhdikäs, jotta asiat rullaavat ja menevät eteenpäin."