PARISUHDELOMANEN
Lahden Seurahuoneella

Parisuhde jää usein hoitamatta arjen pyörityksen keskellä. Ei ole aikaa, voimia tai ideoita suhteen ravitsemiseen – kenties ei uskallusta ottaa puheeksi toiveita. Parisuhdearki lässähtää ja rutinoituu.

Parisuhdevalmennus on parisuhteen huoltopaikka. Pysähdyt miettimään kiireettömästi omaan suhteeseesi liittyviä peruskysymyksiä:

• Millainen parisuhde Sinulla on?

• Millainen haluaisit parisuhteesi olevan parin vuoden päästä?

• Millä keinoin pääset lähemmäs sitä, mitä tavoittelet?

• Puhumme myös parisuhdetaidoista, kuten tunne-, vuorovaikutus- ja ongelmanratkaisutaidoista.

• Opit rakkauden viisi kieltä. Rakkaus saa taas uutta voimaa kukoistaa!

Voit tulla pienryhmävalmennuksena pidettävään parisuhdepäivään

• yhdessä kumppanisi kanssa,

• yksin tai

• parisuhdeasioista kiinnostuneen ystäväsi kanssa.

Aikataulu

• Runsas aamiaisbrunssi buffet-pöydästä lauantaina oman aikataulun mukaan aamupäivällä

• Yhteinen ohjelma alkaa lauantaina klo 11.30 ja loppuu klo 15.00. Pienryhmävalmennusta on 2 untia.

Valmennuspaketti

Ostat valmennuspaketin ja mahdollisen majoituksen erikseen. Valmennuspaketti sisältää aamiaisbrunssin sekä pienryhmävalmennuksen materiaaleineen. Valmennuspaketin hinta on kahdelta 250 e (sis. alv 24 %) ja yhdeltä 130 e (sis. alv 24 %).

Varaa valmennuspaketti XX mennessä parisuhdevalmentaja Sinikka Kiviluomalta,
puhelin 040 555 0079, täyttämällä lomake tai soittamalla minulle (puh. 040 555 0079.

Laita viestiin viite Lempiloma. Kerro lyhyesti parisuhdetilanteestasi ja oletko ollut aiemmin parisuhdevalmennuksessa, -terapiassa, -leireillä tms. Jätä myös yhteystietosi. Laskun maksat ennen valmennukseen tuloa.

Hotellimajoituksen varaus suoraan hotellista

Voit halutessasi majoittua yöksi Lahden upeaan Solo Hotel Seurahuoneelle. Voit toki ostaa pelkän valmennuspaketin majoittumatta hotelliin.

Tilava ja viihtyisä SoloUp-luokan huone on etuhintainen. Huonevarustukseen kuuluu 32" flat-screen tv sekä ihanan pehmeä sänky. Kaikissa huoneissa on vedenkeitin ja Cupsolo-kahvinkeitin erikoiskahveja varten.

Varaa majoitus suoraan hotellista, puh. 020 1234 654 tai s-posti sales.lahti@sokoshotels.fi
koodilla PARISUHDLOMA Parisuhdekoulu.

Hotelli Seurahuone sijaitsee Lahden ytimessä Aleksanterinkadulla Sokosta vastapäätä. Linja-autoasema on vajaan 0,5 km päässä ja rautatieasemalle on kilometri. Lähelläsi ovat keskustan kivat kahvilat ja ravintolat, kaupunginteatteri ja elokuvateatteri. Myös Sibeliustalo on täynnä tapahtumia. Vesijärven ihanat ulkoilumaastot houkuttavat ulkoilemaan. Piipahda ihmeessä hurmaavassa kahvila Karirannassa Ankkurin alueella.

Katso Lahden Kaupunginteatterin ohjelmisto

Katso Kahvila Kariranta

Katso Sibeliustalo

Lisäohjelmaa sunnuntaille

Lisäksi voit ottaa viikonlopun yhteydessä hotellissa tapahtuvaa yksilö- tai parivalmennusta.

Katso muut parisuhteen valmennuspalveluni

Onnellisia parisuhteita ei synny, ne rakennetaan.
Tulitpa yksin tai kaksin, irrottaudu arjen kiireistä ja keskity parisuhteesi hyvinvointiin. Koulutettu parisuhdevalmentaja haastaa Sinut katsomaan parisuhdettasi uudesta kulmasta. Kuulet parisuhdetutkimusten parhaat palat ja kehität omia parisuhdetaitojasi.

Onnellisia parisuhteita ei synny,
ne rakennetaan.