Lempiloma - parisuhdeloma hotellissa: oma parisuhdevalmennus silloin kun teille sopii

Miten olisi hemmotteleva hotelliloma kaksin Lahdessa - teille sopivana ajankohtana? Oikea Lempiloma!

Yhdistäkää loma ja parisuhdevalmennus ylellisessä keskustahotellissa Lahden Seurahuoneella. Hotellin romanttisissa puitteissa vietätte laatuaikaa kaksin ilman arkisia häiriötekijöitä. Nukutte ja syötte hyvin, kenties huvittelette kaupungin humussa pitkillä treffeillä.

Omassa parivalmennuksessa paneudutte kiireettömästi suhteenne keskeisiin kysymyksiin.

Rakkaus saa taas uutta voimaa kukoistaa!

Lue lisää Lempilomasta

Parisuhdeloma kahdelle hotellissa omalla parivalmennuksella

Tule kumppanisi kanssa hotellilomalle Lahteen teille sopivana ajankohtana. Lahti on vireä urheilu- ja kulttuurikaupunki, joka tunnetaan myös hyvästä ruoastaan ja shoppailumahdollisuuksistaan.

Varaa lomasi yhteyteen oman kahden tunnin parivalmennus Parisuhdekatsastus hotellillla. Tilanteestanne ja tavoitteistanne riippuen voimme myös tavata peräkkäisinä päivinä, ja halutessanne voimme sopia jatkovalmennuksen (kasvokkain tai etänä) sopivan ajan päähän.

Minulla on vastaanotto Lahdessa ja Juvalla. Valmennan myös verkon kautta etänä. Arkirakkaus-verkkokurssi puolestaan sopii itsekseen työskentelyyn kotosalla Lempiloman jälkeen.

Kenelle Lempiloma sopii? Parisuhde ei hoida itse itseään. Siitä on pidettävä hyvää huolta - niin arjessa kuin toisinaan on tempaistava meidät kaksi ylös arjesta juhlaan, pois kotinurkista. Muistettava taas, miksi tämän tyypin valitsin elämänkumppanikseni.

Parisuhdeloma omalla valmennuksella sopii

• kiireisille pareille, joilla on vähän laatuaikaa kahden kesken (olla kiireettä läsnä toiselle)

• pareille, jotka kaipaavat lisää läheisyyttä, kipinää, romantiikkaa ja kivaa yhdessäoloa suhteeseensa

• pareille, joilla on hiertäviä asioita ja erimielisyyksiä suhteessaan (paneudut niihin kaikessa rauhassa ilman keskeytyksiä)

• uusioperheellisille, jotka kokemus on opettanut panostamaan suhteen hyvinvointiin ja ehkäisemään ongelmia jo silloin, kun ne ovat vielä pieniä

• nuorille pareille, jotka opettelevat parisuhdetaitoja ja kumppanina olemista

• pareille, jotka kaipaavat tunne- ja vuorovaikutustaitojensa kehittämistä

• suhteen vuosipäivän viettäjille

• hääpareille ja kihlapareille lahjaksi

• kenelle tahansa parisuhteelliselle, joka kaipaa treffimeininkiä ja hupia - pois kotinurkista!

Varaa parisuhdeloma haluamanasi ajankohtana

Majoitus ja parivalmennus on erikseen hinnoiteltu, koska huonehinta riippuu valitsemastasi huoneluokasta. Saat majoituksen etuhintaan Sinikan antamalla koodilla. Varaat majoituksen itse.

Parisuhdekatsastus (kesto 2 t) maksaa parilta 240 e. Pyhälisä on 10 5 eli 24 e. Parisuhdevalmennuksen maksat suoraan laskulla Sinikalle.

Toimi näin varatessasi parisuhdelomanne:

Ota ensin yhteys Parisuhdekouluun, puh. 040 555 0079 (Sinikka), niin sovimme Lempiloman asiat. Sitten puhelun jälkeen varaat majoituksen Sinikan antamalla koodilla.

Mikä parivalmennus sopii Teille?

Voitte valita valmiin teeman tai oman aiheenne. Parisuhdekatsastus on aina hyvä valmennus katsoa, mitä teille kuuluu juuri nyt.

Voitte myös valita aiheeksi jokin teille tärkeän aiheen, kuten läheisyys, seksi, yhteinen aika, riitely- ja ratkaisutaidot, pariviestintä, tunteista ja tarpeista puhuminen, romantiikka ja hauskuttelu, kotityöt, eriävät arvot ja odotukset tai yhteiset pelisäännöt parisuhteessa.

Solo Sokos Hotel Seurahuone Lahti

Yhteistökumppanina on palkittu ja ylellinen Solo Sokos Hotel Seurahuone, jonne Parisuhdekoululla on sopimushinta.

Solo Sokos Hotel Seurahuone sai The Grand Luxury Hotel of the Year -palkinnon. Upea hotelli sijaitsee Lahden ydinkeskustassa Aleksanterinkadulla (pääkauppakatu) Sokosta vastapäätä. Hotellissa on hyvä yökerho ja ravintola. Jos sinulla on S-kortti, saat etuhinnan ja bonukset.

Varaa valmennus Parisuhdekoulusta, puh. 040 555 0079 (Sinikka) tai lomakkeen kautta.

Parisuhdevalmentaja Sinikka Kiviluoma, Parisuhdekoulu

Kotiinviemisiksi Rakkauspakkaus

Osta hotelliloman yhteydessä parisuhteen hoitamisen virikepaketti Rakkauspakkaus. Pakkaus sisältää:

• teille suunnitellun neljän viikon kukoistusohjelman harjoitteineen

• valitsemasi parisuhdepelin (keskustelu- ja tehtäväkortit),

• valitsemasi parisuhdekirjan

• namia ja muuta mukavaa.

Arkirakkaus-verkkokurssi parisuhteen kotihoitoon

Verkko-ohjelma sisältää 12 teemaa parisuhteen tärkeistä aiheista, joissa kussakin on kuunneltavia tallenteita (audioita), ohjattuja keskustelu- ja mietintätehtäviä ja rakkauden kenttätöitä. Sopii yksin tai yhdessä kumppanin kanssa tehtäväksi. Pääset materiaaleihin 6 kk ajan.

Rakkauspakkaus - virikepakkaus parisuhteen kotihoitoon

Mitä on parisuhdevalmennus?

Parisuhdevalmennus on parisuhteen huoltopaikka. Valmennuksessa pysähdyt miettimään yksin tai yhdessä kumppanisi kanssa parisuhteeseenne liittyviä peruskysymyksiä. Voit osallistua parisuhdevalmennukseen tavalla, joka parhaiten sopii Sinulle.

Huvittelutarjontaa Lahdessa

Kaupunki on täynnä huveja! Kenties illallistatte romanttisesti pitkän kaavan mukaan Roux´ssa? Suomen Gastroniminen Seura valitsi Roux'n Vuoden Ravintolaksi.

Sibeliustalossa on runsas tarjonta klassisen ja kevyen musiikin tilaisuuksia. Kaupunginteatteri on aivan kulmilla. Lahdessa on myös rouheaa yöelämää.

Rakkauslomalla - löydä lyhin tie toisen luo, käänny toista kohti. Parisuhde ei hoida itse itseään.